Wednesday, March 10, 2010

My pregnancy

Weehuuu....

Tiba2 je nak citer pasal my pregnancy.. Kisahnya, balik ajer dari umrah, mulut dah rasa tak best.. Series, ingatkan pasal asik makan ikan ajer dalam flight, tak dapat chicken langsung (nangis dah terbayang2 dapat makan chicken)... not so bad lah fish filet tu, tapi tekak dah tak boleh terima...

Touch down jer, rasa macam dah ok (waaa.. masa ni tak sabar dah nak jumpa Mr Hubby).. balik tu makan2 kat rumah pakcik sambil bukak2 cerita masa kat Mekah.. still rasa ok lagi..

Lepas tu baru rasa loya, muntak sikit2 (ingat ke jetlag, ada kaitan ke??).. lepas tu hujung mggu terus balik rumah my MIL kat kuantan.. dah asik muntah ajer, my MIL kata g lah klinik. Masa tu lah aku tau aku ni mengandung 5 mggu.. Meaning that, masa aku 2 mggu kat Mekah, aku pregnant mggu ke 3.... nasib baik lah takda apa2 masa tu... aktif betul aku masa tu... yelah, bawak parents lagi..

Lepas ajer tau pregnant, dia punya Sindrom Muntah2 & Mual2 ya Rabbi Allah ajer lah yang tau.. pulak tu kena teruk masa bulan posa... Adoyai.... rasa serik nak makan masa tu.. kena urine infection lagi. Nasib baiklah tak kena masuk air, dah lah penakut..

Elok2 ajer hari pertama Raya, aku boleh makan (masa ni betul2 masuk 4 bulan) . Nasib baik lah kalau tak wajib aku menangis di pagi raya, dah le raya pertama kali kat Kuantan.. mak jauh, pak jauh.. hehehehe....

Dan oleh kerana baru elok dari muntah2, aku langsung tak ambik gambar dgn Mr Hubby di pagi raya.. dah lah pertama kali raya bersama.. sedih tauuuu.. Takper, kalau ada rezeki lagi, tahun ni raya ambik gambar bertiga.. Insya Allah :)

Adios....

No comments:

Post a Comment