Wednesday, March 10, 2010

Perit during Ramadhan

hokey.. entry kali ni nak cerita pasal makanan yang tak boleh sentuh langsung masa Ramadhan tahun lepas (masa tu aku tengah nak masuk 3 bulan pregnant)


salah satunya, yang ni..



ingat lagi lepas makan ajer satay yang adik interframe aku beli kat bazzar, terus muntah tak hengat... lepas pada tu sampai hari ni aku tak sentuh2 pun satay.... padahal peberet tak hengat dulu.. ada ubat tak weiiii???


pastu, yang ni..




kesah ayam percik ni, aku dgn Mr Hubby pergi KKB (Mr Hubby suka sangat usik aku nak ajak makan kat KKB tau, ntah apa yang ada kat sana pun tak tau) tapi kali tu, aku ikutkan jugak... ntah2 dia mengidam ke kan.. mana tau..hehehe... ok.. balik tu cam confident tak muntah kali ni.. tapi hambik ko, lepas makan jer.. keluar balik (ditambah dengan perasaan tak siok dan macam2 perisa yang keluar).. jgn bayangkan hokey.. ngeri tau..


lagik... air oren twister tu.. rasa2 nya cam banyak dah minum time mengandung tu.. sampai hari ni tak sentuh2 lagi.. muak tahap cipan dah....

tapi kalau nak di ikutkan masa tu, takda apa pun yang sedap kecuali nasi panas & telor goreng (itu pun nak hampir2 muak tahap cipan).. air masak pun tak sedap.. hadoiii.. hilang lah 5 kilo masa tu..

P/s : Aduyai, sapa kata senang nak mengandung korangggg....

No comments:

Post a Comment