Tuesday, July 6, 2010

It's your day baby!!

Baby Alya dah 3 bulan hari ni ..
Rasa cam kejap jer anak dara ni dah besar. Dah pandai macam2 pun



1. Alya dah pandai cakap hungry!! hungry!! (lebih kurang cam tu lah masa dia nangis)



2. Dah pandai merajuk kalau lambat bagi susu, lambat pakai baju (mama duk belek telinga lah, hidung lah, pusat lah)



3. Kalau pakai sarung tangan, sure basah dikejakan... Bukan main kuat lagi dia hisap jari..



4. Dah start mengereng.. Punggung ringan, kepala berat.. tak lepas lagi nak meniarap tapi nak mengamuk.. alahai.. macam2 anak dara ni..



5. Dan yang memang kepakaran dia, dari jauh dah boleh kenal mama dia (time nak susu badan lah ni) mata duk kat 'situ' jer.. :)



But still... you are my lovely daughter sayang!!