Friday, October 15, 2010

Buta ke tuli???

Aku tak paham betul la. Everytime nak balik rumah mesti jalan daru DUKE ke Jalan Kuching tu jem tak hengat punya...

Tak puas hati betul dgn Pak ***** yang duk letak motosikalnya ditengah2 jalan. Dahlah lane tu 2 jer, ko tutup satu. Tak tengok2 ke kat belakang ni nunnnnnn jauh panjangnya....

Elok dia takda dari ada.. Menyusahkan betolllll!!!!!!!!


Masa2 ni lah aku perlukan air bandung sejuk...


Motip?????

No comments:

Post a Comment