Monday, November 22, 2010

Dulu-dulu adalah kiut yer tuan-tuan


(gambar masa kecik dolu2)


Boleh teka kan aku yang mana satu?????


Tentula yang sangat konfiden merasakan dirinya boleh buat iklan rambut walaupun muka kelat2 tapi masih kuit kan????


Posing dah cantik dah duk bersandar kat tiang.. Rasanya part posing ni memang dah jadik tebiat dari kecik sampai besar.... Ye, sampai besar pun boleh posing lagi... Ha, yang tu entry lain kali yer.. Mesti orang tak sanggup nak tengok..


Rasanya bahagian kiut aku tu menurun kat Alya kan???
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
sakit ajer ati kan
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.







macam aku kan?? kan?????

harap bersabar yer. hehehehe


No comments:

Post a Comment