Wednesday, November 10, 2010

Spesis baru.. cun punya wa cakap sama lu


Dah tengok gambor???

Kita ada rancangan National Geographic hari ni ok..

Spesis baru monyet dijumpai di utara Myanmar. Dan yang bestnya spesis ni boleh dijumpai masa hujan je... Mudah kan???? Maknanya dia dah tentu tak kawan dgn kambing....

Nama special dia Rhinopithecus Stykeri. Memang tahap tinggi la nama dia, haram tak reti nak menyebut. Yang bestnya monyet ni ada hidung yang mendongak ke atas (g telek jap) dan dia akan bersin dengan kuat bila hujan turun (macam2 hal)

So kalau taknak bagi air masuk camner? Monyet ni akan apit kepala dia dgn lutut... Panjang jugak akal kan.. Demikianlah ciptaan Allah..

Sekian, terima kasih.


Skema giler... :)

No comments:

Post a Comment