Wednesday, December 15, 2010

Bestnya jadi penganggur jap..

Kalau ikutkan minggu ni bersamaan dengan hari Jumaat 17 December 2010 5.31pm, sahlah aku jadi penganggur terhormat... Aku suka beb.. Ingat senang nak jadi penganggur.. Orang lain taknak, aku nak.. 




PELIK TAPI BENAR




Bukan apa, lepas dari belajar dulu, hari ni habis sekolah, esoknya dah jadi cikgu ganti kat sekolah mak. Tak rehat pun.. Sampai la sekarang.. Alhamdulillah, murah rezeki aku tapi nak jugak rasa rehat.. Letih pikir pasal ofis jer..




Yang pentingnya, lepas kerja hari Jumaat terus nak balik Kuantan. Hari Ahad dah nak g JB bersantai (read : berpoya-poya dgn Mr Hubby). 










JB, HERE I COME!!!!!

No comments:

Post a Comment