Monday, December 6, 2010

Si comel yang tak comel bila nangis




Alya memang tak boleh letak apa2 atas kepala. Kalau beli topi yang cantik2, ada bunga2 bagai.. takda mana nya nak pakai. Alang aku letak tuala main cak cak dgn dia pun dia tak berkenan tutup2 kepala ni. Nasib baik dia tak rimas tengok tudung atas kepala aku. Itu pun tangan dia bukan main laju lagi menggapai 'awning' tudung. Dah buruk jap mak kau Alya oiiii....


Tu gambar masa raya haji. Konon nak bagi keinsafan sikit kat anak aku, pakat ngan adik2 nak pakaikan Alya tudung... Che As jadi mangsa pegang dia.... hehehehe





Dah pakai tudung, comei pun... Tapi air mata bergenang2 ha.. Ini mak kau la punya idea..... Sabor je la...

No comments:

Post a Comment