Wednesday, January 26, 2011

Bila si kecik dah membebel

Senin & selasa cam senyap jap rumah. Alya kena demam  panas, selsema n batuk. Pagi semalam dia rasa tak selesa kot, nak berpeluk je, baring taknak. Aku yang nak g kerja pun seba salah. Nak ambik MC, esok aku nak cuti ada interview kerja. Dah la baru masuk kerja asik MC jer, sekali dapat surat berenti kerja tak pasal....


Semalam Mr Hubby bawak Alya g klinik & pakaikan cool fever. Alhamdulillah, nampak perubahan. Cuma selsema tu la.. Sian dia tido tak selesa. Malam tadi ntah kenapa ngantuk sangat (kes malam kelmarin duk jaga dia sambil layan FB), Mr Hubby balik pun aku tak perasan. sedar2 dia siramkan air asam jawa kat kepala anak.


Pagi dia dah sengih2, dah start membebel balik. Kalau orang lain membebel aku tak suka, Alya membebel aku senang hati.. Takpe, buatla nak sampai mama ko ni larat nak dengar....


Meh tengok gambar si mata bolat.








Mama cayangggggggg Alya...

No comments:

Post a Comment