Monday, January 3, 2011

Kalau ko boleh kurang ajar aku pun boleh DOL!!!!

Situasi kat kedai telepon


 Aku : Hello
Amoi : Mau apa?
Aku : Mouse ada?
Amoi : Yang murah dah habis, yang mahal adala (macam sengkek sgt aku nih)
Aku : Mahal mana?
Amoi : 39 ringgit.
Aku : Mahal ke??? (dengan nada eksen, taknak kalah jugak tu) Bateri ada?


Sambung pulak kat mamat sorang ni
Mamat : model apa?
Aku : Nokia 2100(ye tepon lama tapi aku nak on kan sim card co bagi)
Mamat : Original RM 75 . Baik u beli tepon baru..


OK, fine...


Aku : Nokia C3 ni berapa?
Mamat : 500 plus2
Aku : I boleh dapat bawah 500 la...
Mamat : Macam tu akak beli kat tempat lain la..


Panas dah hati aku mamat ni pulak eksen


Aku : DAH TENTU!!!! (terus blah)


Tolong la ek... (esok aku carik nama kedai ni) ko nak menjual nak eksen yer.,.. Jangan harap ko nak berlagak kaya dengan aku.... AKU PUN BOLEH LA DOLLLLLL.....

No comments:

Post a Comment