Friday, January 21, 2011

Oh, No! No! No! No...

Si kecik Alya memang takda kerja lain sekarang... Dia suka sangat naik sofa and then menjatuhkan diri dia ke bawah.. Nasib baik aku memang letak bantal besar 2 kat bawah sofa. Tak tau takut pulak tu, mama kau je yang lemah semangat.. Lagi lemah semangat bila papa dia tau, mama kau yang kena marah...




Tak pasal....




Takpe jugak, kalau kat dapur dia jatuh2kan periuk2 yang memang kental (nasib baik).. dah jatuhkan boleh pandang kat aku, nak tengok kalau2 aku marah kat dia...... Mama kau terbeliakkan mata, kau senyum je kan nak....




Nasib baik anak aku, kalau anak jiran sebelah aku dah naik hangin punya.




Baru 2,3 hari ni dia sangat lawas, pagi berak, petang berak sampai  terkeluar2 la... Lepas berak senyum... Mama kau  & Che Idah ni jugakla yang tahan nafas, busuk nya masya allah.Kalau dibiarkan pampers tu kat dalam bilik air sejam, mama kau boleh pengsan!!!!!!!!!!!




Pitam tak sedarkan diri sekejap...




Pelajaran baru yang dia dapat geleng2kan kepala.. Kalau aku kata no, no, no, no.. dia terus geleng2kan kepala...tengah makan pun boleh geleng2kan kepala, tapi mama suap ko ambik jugakkkkk..

No comments:

Post a Comment