Wednesday, February 9, 2011

Aku layan lagu lentak lentukkkk

Bila dengar kata ada persembahan Fran kat Istana Budaya macm teruja plak nak dengar lagu-lagu lama. So aku pun gatai tangan google la tepon baru Mr Hubby belikan tu… Meh tengok senarai lagi lama yang membuatkan aku tiba2 mual seketika….


·         Akulah Kekasihmu by Axl’s

          Aku wondering Axl’s tu untuk apa agaknya. XL, double XL, triple XL tau la aku….


·         * Bila cinta di dusta by Screen

         Geli-geleman kejap…. KOrang tau tau, sambil2 aku menaip ni aku dengar sekali lagu ni.

         HAZABBBBBB  okkkkkkkk……. Aku wondering camne aku boleh absorb lagu2 cintan cintun           tangkap leleh macam ni…… Owh… pengsan jap….


·         * Bila hati dah saying by Scorr

 Scorr aku tak tau, SCORE aku tauuuu….

·         * Disana menanti di sini menunggu by Ukays

Aku cukup-cukup tak setuju dengan lirik lagu ni… tajuk apatah lagi..Lagu cam gempak, kalau penyanyi hansem cam Anuar Zain aku terima lagi… Sapa yang reka lagu ni yer???


·         * Disana mawar disini penawar

Aku rasa nak campak lagu ni ke lautttt.. Ke lauttt ok.. Korang dengar sendiri la. Malas aku nak cakap lagi…


·         * Kau tetap dalam anganku by Azie

Aku tido jappp… Korang tolong kejutkan lepas lagu habis ye. Bosan habis ni..
ZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz……………………………………………


·         * Kekasihku di ambil orang by Lemon T

               Mesti nama kumpulan di ambik sempena air feberet group ni..  Air lemon. T kat belakang dorang   belasah letak..  Apa pun, padan muka kekasih dia kena kebas….



Tak tahan nak sambung la korang. Lagu aku dengar pun sekerat2, panas telinga dgr lagu2 ni. Kalau kawan aku masa diploma dulu kata lagu2 camni lagu2 sampah…. Tapi sapa yang bercintan cintun elokla dengar lagu2 ni. Kalau frust jangan, ada yang terjun bangunan kang…


Masa duk scroll2 lagu ni keluar surah As-Sajadah.


Insaf kejap.


Baik aku dengar kejap. Dah, g buat kerja.





No comments:

Post a Comment