Thursday, February 17, 2011

Gaya alya yang korang belum tengok...

Ni aku kira special edition jugak la ye....


Bukan gambar aku tau, gambar Alya yang tak pernah ditayangkan di blog ini.

Apa hal nak letak gambar aku. Takda orang nak tengok...




 Ni masa kat hospital. Aku tengok dia masa dia keluar dr perut aku je, pastu nurse ambik sampaila aku sibuk nak tengok balik anak aku malam tu.....




 Alya suka sangat buat gaya yang meruntuh jiwa cam ni.




 Gaya bebas anak aku... dah pikir masalah negara ke nak???





 Dah aku kata yang macam2 gaya dia buat




 Kecik2 dulu aku pun tak buat gaya2 cam ni. Kamu dapat dari sapa la anak oiiii....





Alya gemuk masa ni.. khasiat susu ibu la katakan.....


and lastly, gambar ni yang aku paling suka...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




No comments:

Post a Comment