Monday, February 28, 2011

Jari2 ku sakit semua

Korang ingat tajuk kat atas adalah tajuk semata2 ke??

Bukan...

Aku nak korang sambung lagu tu...  Hambikkkkkkkk.. Hahahahaha


Motip buat tajuk di atas adalah kerana sakit badan yang tetiba datang tanpa diundang.

Nak kata salah tido, BUKAN

Nak kata banyak buat kerja, BUKAN

Nak kata sibuk jaga Alya, PUN BUKAN

Pagi tadi bangun Subuh dengan suara... eh..eh..eh sakit pulak pinggang...eh...

Kan best kalau ada orang tolong2 massage badan...







 harusla bukan aku sebagai model.. ko gila????







 ramai pulak dayang2 yang tolong picit.. owhhhhh.. indah banget






lega sakit-sakit kepala aku... macam banyak sangat kerja kan???







tolong kerat2kan kuku.... picit2 tangan... dah lah urat2 di tangan aku ni boleh nampak dari jauh....

 





 massage kaki aku yang tak berapa nak cantik.. kaki En Hubby lagi cantik dr aku tauuuu...
tapi aku rasa Alya mewarisi kaki aku... nasib la anak oiii






 kan ke indah kalau boleh show off macam ni... niat dah tak baik kan...






selit2 pulak bunga.. mak aiiiiiiii


aku memang suka bermimpi di siang hari...



2 comments:

  1. pegilah spa nyiah..confirm dibelai manja

    ReplyDelete
  2. didalam riuh rendahnya,pedih jiwaku tanggung derita.patah hati ku,kesalan tiada terhingga,kau satu,dalam berjuta,kepada tuhan tempat ku taruh harapan,engkau slamanya dalam bahagia,cinta ku itu biar ku kenalinya disudut kamar hati ku............................................

    ReplyDelete