Tuesday, February 8, 2011

Jimba-jimba di Gambang Resort City

Korang kalau entry2 pasal mandi ni suka sangat kan….. tak sempat2 aku nak update.


Semalam internet down kat ofis ni. So, tak boleh la aku nak menghupdate. Malam tadi setelah sekian lama baru aku memasak.. masak yang simple2 je. Asal lepas makan malam aku n Mr Hubby udah….


Arrr.. jom tengok gambar.. korang bukan nak dengar sangat aku membebel kann.. kann...



 Promote jap

 dan seperti yang telah dijanjikan....

jeng... jeng... jeng...


acara mandiiiii yang ditunggu-tungguu.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
kena la bersusah payah sikit.. nama pun acara mandi kannn????







posing sikit








si kecik posing




 si kecik kena jemur...





mata mama layu... ngantuk seiiiiii





 harus la gedik2 sikit.....





makcik2 yang setia layan anak dara






 boleh jadik Charlies Angel kan???




 tapi tak seksi.... ko nak kena kejar dgn mak sila la seksi kan diri....




 tak larat dah nak angkat mata





lastly, gambar bawah meja, dalam meja, bawah kerusi harusla ada..... baru la betul trademark Alya Amina..





No comments:

Post a Comment