Wednesday, February 23, 2011

Tinggi cita2 aku

'Anda seorg yg berwawasan 2020,mempunyai fahaman sendiri & selalu puji diri sendiri tidak kira di mana jua anda berada..anda mungkin akan menjadi perdana menteri satu hari nanti..peace:)'


Izinkan aku perasan sekejap tang PERDANA MENTERI tu... Kembang kempis hidung aku ......



Ini adalah gara2 kuiz Apakah Karaktor Anda Dalam Hantu Kak Limah Balik Rumah!!  kat facebook


Perdana menteri korang...... fuhhhh.....


Berangan la banyak2 ain oiiiiii.............







4 comments:

  1. hohoho...mu kan mmg perdana menteri dlm umah..laki mu DYMM Agong hohoho

    ReplyDelete
  2. ooowwwwhhh.. yang tu benar sekaliiiiii.....
    so yang lebih berkuasa sapa aku ke laki aku ni???

    ReplyDelete
  3. pm le byk buat keputusan...agong dok ontok2 pastu angguk2 je....

    ah ah ah..mampus den kono sosah ngan agong nanti

    ReplyDelete