Thursday, March 10, 2011

Alangkah seronoknya dulu2

Sekarang aku dah ada port baru makan roti canai kat ofis tu. Tak kuasa nak melayan mamak yang bila kita datang muka ketat semacam. Nak kata kerja lebih masa aku rasa bukan restoren 24 jam. Dah lah roti canai kering semacam. sejuk pulak tu.



Sambil2 makan ada la segerombolan rombongan Kak Kiah (4 bus) datang buat lawatan. International scholl untuk budak2 tadika. Boleh la nampak anak omputih n macam2 campuran anak lah kat situ. Oh sungguh cumil ok......




Macam aku kecik2 dulu...  ;) termuntah kejap disitu     




Betul pe??? masa kecik memang kiut, besar je hilang kiut. hehehehehe




Oooo.. sambung cerita.. Kalau dulu2 pergi lawatan mesti turun dari bas kena beratur 2 barisan. Pegang tangan kawan sebelah (oh sungguh kiut). Bawak beg sandang belakang dgn bekal dr rumah lagi. Rambut masa tu ikat tocang 2 ngan reben merah.. Aiiii.. rindu la pulekkkk









sungguh cumil berlari2 masa kecik... 






 aku takda gambar cam ni masa kecik... dah besar boleh buat kot...






cuba korang tengok gambar kat bawah ni
bila beratur kena pegang hujung baju kawan
(kadang2 terpegang punggung kawan.. takda pulak orang marah kan)












i love my school....



tetiba???!!





No comments:

Post a Comment