Friday, March 4, 2011

My darling 11 months now

Rasa kejap aje dah 11 bulan anak dara aku ni. 


Rasa macam baru je bersalinkan dia.


Perit muntah2 bulan ke3 pun masih ingat2 lagi.


Kaki yang cramp malam 2 tu pun rasa serik dah.


Tido malam yang tak selesa tu apatah lagi.


Saat melahirkan rasa ngeri.


Tapi, kalau tengok keletah anak semua rasa hilang


Suka sangat memanjat
Suka kacau papa main laptop
Suka sepah2kan dapur.. Macam2 benda bersepah kat dapur
'Auta' pun banyak :)





 bawak anak dara makan2 kat belakang stadium bandar baru selayang
 (yang makan mama & papa je)





 mana mau duduk diam. kejap pandang sini, kejap pandang sana..





 ada 'kakak' yang rajin melayan anak dara (anak tuan punya kedai)





 memang banyak sangat gambar Alya bawak meja makan





 main tolak2 kerusi





ambik gambar jap... peace


No comments:

Post a Comment