Friday, March 18, 2011

Saya Bateri Energizer

Konon2 Alya la yang tulis ni ye....

"Semalam Cik Ida tido kat rumah... Huiii... Best betul. Ada jugak orang nak layan kita. Kalau harap mama asik 'jap ye yang', datangnya tak jugak :(


Korang tak caya.. meh tengok kita main ngan sapa semalam..





Last2, mama dah tak larat nak tunggu kita mengantuk. Masa tu dah pukul 10 malam. Mama ajak kiss semua orang pastu mama paksa tido dalam bilik. Lepas kita goling2, tetiba mama gelak. Kita pun gelak jugak padahal tak tau kenapa kita gelak (sambil mata dah separuh tutup). Lepas gelak kita tido. Krohhhhhhhhh...


The End.

Yang benar dan ikhlas
Alya"


2 comments:

  1. Ya Allah Alya...yg mama kamu tetiba gelak memalam buta tu ngapa... cuba cek kalo2 wayar mama tu ada yg putus ke hohoho..

    ikhlas dari Acik Sheila

    ReplyDelete
  2. Dear Acik Sheila,

    Mama kata wayar ok. Server je down. Tetiba on tak bagi signal tu yang mama gelak...

    Acik, raya tahun ni tolong g mintak maap kat mama tau.. (mama pesan ni)

    Hohohoho jugak....

    Regards
    Alya

    ReplyDelete