Tuesday, March 22, 2011

Suara mu sedap macam biskut lemak

Actually aku ni peminat Awie. Jiwa rock jugak sesekali korang, jangan tak tau.


Paling ingat masa adik (Khairul) kecik2 dulu suka sangat nyanyikan lagu Ratuku.


Sedap apa suara dia. Ada rasa sedap2 macam biskut lemak kan????








Bila Awie berlakon dalam Zombie Kampung Pisang, lagi aku suka. Berapa kali duk mengulang tengok citer tu padahal dah boleh hafal lepas ni babak apa....


Apa pun, aku sangat sukerrrrr dia berlakon dalam HKLBR.. 






Walaupun nampak macam bodoh2 alang, tapi mantopppppp



En Awie, lain kali nyanyi la 1 lagu untuk I.. Awwwwww..


p/s: entry adalah pendek sebab banyak kerja.



3 comments:

  1. haa!!! ponteng keje!!!
    pewiiittt..kerol nyanyi???x hujan ke lepas tu???hahahaha

    ReplyDelete
  2. bukan khairul yang nyanyi.. kak nor la yang nyanyi... hujan renyai2... air bergelora... adalah sikit.. huahahahaha

    ReplyDelete