Wednesday, April 20, 2011

Kencing kat tempat wuduk, boleh ke aku sabar????

Yang ni jadik semalam masa aku ke surau untuk solat Asar. Ramai orang dalam tu, ada la dalam 5 orang. 3 orang tengah solat, aku baru masuk, minah INDON ni baru nak ambik wuduk


TAPI, sebelum ambik wuduk tu dia boleh kencing kat situ. Siap bontot dia menghala kat aku. Dalam hati WTF perempuan ni kan. Dah siap cuci2 kat situ aku tanya la


Aku : Knp kencing kat sini?

Indon : Maaf, sy tak tau


HOTAK KAUUUUUUU......


Indon : Takpe kak, lepas ni sy cuci ya.


INI BUKAN MASALAH KAU NAK CUCI BALIK.

Masalahnya

1. Aku siap nampak kau kencing kat situ.. BEBAL TAU TAK...

2. Ko bukan tak tau kat mana tandas. Memang la jauh sikit tapi kau kan cleaner, pandai2 la carik masa nak buang air

3. Hancing la koranggggggggggggggggg


Muka aku mencuka, solat Asar pun tak khusyuk sebab hancing.



Sorry la, aku orang2 yang takda sivik macam ni takda ayat yang sesuai untuk korang kecuali BANGANG.
Ayat memang kasar (korang cuba duduk kat tempat aku agak2 lagi teruk korang maki)



2 comments:

  1. eeeee apa ke tak malunye pompuan hendon tu. dah sah2 org pompuan kencing kene turunkan sluar...cissssssssss

    ReplyDelete
  2. memangla sheila oii.. aku nmpk b****t dia.. siut je

    ReplyDelete