Monday, April 25, 2011

Saya okay la, baik ape..

Ada sorang kawan yang baca blog ni komen,


Kawan : Dasat la ko kak. Cam tak caya je ko marah kat minah Indon tu..


Sila percaya ye.


Itu maknanya aku betul2 marah la tu. Itu pun aku masih pakai short form WTF. Tak sebut penuh pun.


Memang aku tak pandai nak pakai ayat CELAKA, B**I, F**K etc...


Aku ingat lagi masa kecik masa tu kat meja makan. Aku terbahasakan diri dgn adik sebagai AKU instead of ALONG. Cepat je kena tampar dgn mak. Ko jgn main2. Adik2 aku pun tak pandai pakai perkataan2 ni.



Pun tak cantik rupanya kalau sikit2 salah nak maki pakai perkataan macam tu kan. Cuba kalau korang yang di maki, tak syiok kan???



Morale of the story, jgn pakai, guna atau kitar semula perkataan memaki ni ya...


Entry pendek sebab ada auditor hari ni, tapi nak citer jugak... Hish.. tak sabor betul la budak ain ni



2 comments:

  1. saya ngan adik bradik mmg x guna pekataan aku ni.. mmg sah kene penampar terhebat abad ni. dengan kawan-kawan mmg kene ckp aku - kau instead of I & U...geli ok geli

    ReplyDelete
  2. eleh.. masa ko ngan cik abg, ko panggil I & U jugak kan???? geli lah sangat...

    ReplyDelete