Monday, May 23, 2011

Secret Recipe pun tak halal????

Baru sat jengah blog ina achik. Baru tau rupa2nya Secret Recipe dah tak halal lagi.


korang baca la kat sini


Walaupun kita ni negara Islam tapi payah nak tau halal ke tak makanan kat satu2 restoran tu. Macam SR ni jugak la. Dulu dah ada sijil halal, kita pun duk pakai sijil tu sampai sekarang. Mana ada orang rajin nak check kat JAKIM tu dia dah renew ke belum, tahun ni ada isu ke tidak.



Pas ni nampaknya no more cakes la.



No comments:

Post a Comment