Tuesday, June 28, 2011

Pakcik, tolong betulkan enjin motor tu..

Hari ni keluar dari rumah waktu macam biasa. Jalan pun tak jem giler cam semalam.


Masa lalu kat depan Mont Kiara aku rasa cam ada yang tak kena dgn kete aku ni. 
Cam ada benda yang aku heret sama. Nak kata masa lalu tadi ada plastik tak jugak. 
Nak kata heret sampah sarap tak jugak. 
Pelik betul.


Makin lama bunyi makin kuat. Hati dah ingat nak berenti je kat tepi jalan ni. 
Kena hon pun, hon la. Aku tak pedulik.


Tiba-tiba...


Lalu la pakcik motor dengan motor semput dia. Siap masa lalu tepi aku motor dia hilangkan semput kat situ.
Pek.. pek.. pek.. pekk.. bunyik dia...


Kurang ajaq betullll!!!!! 


Mati2 aku ingat kete aku problem. 
Rupanya enjin motor pakcik ni kuat bunyik dr belakang lagi...



Pakcik.. pakcikk.. tolongla g betulkan enjin motor tuuuuu......




No comments:

Post a Comment