Friday, July 29, 2011

I heart you mama...

Dalam hati sangat berkobar2 untuk maki orang minggu ni tapi sebab hari ni dah Jumaat & nak masuk Ramadhan, sudah2 la dengan episod memaki ni ye.


Anak dara dah pandai protes dah sekarang. Kalau tak dapat apa yang dia nak, mulala baring atas lantai, nak baling barang. Semalam dia berak sembelit. Lepas aja aku basuh berak dia, dia ambik pampers tu & buang kat kat lantai bilik air. Boleh??? Protes punya pasal.. Padahal dia yang sembelit.


Semalam dekat 5, 6 kali keluar masuk bilik tido. Sibuk nak main. Last2 En Hubby bawak masuk dalam bilik & suh aku dinner dulu. Anak dara takut sikit ngan papa dia, papa dia tak bagi muka sgt. Asal aku batuk j, dia sebut 'ma'. Hehehehe. Bila aku masuk bilik rupanya dia dah tersedu2. Terus baring atas perut aku & tertido kat situ.




rupa nakal anak dara...



No comments:

Post a Comment