Wednesday, August 3, 2011

I'm touched la laling .....

Semalam rasa penat nau pulak berpuasa. Padahal tak keluar ke mana2 pun.
Lepas mask pung pang pung pang, rehat & bagi anak dara makan dulu.
Punya la selera dia makan tak berenti sampai aku kata 'dah la tu, takut mama tengok Ya makan'


Masuk waktu berbuka, terus makan (anak dara harusla join & makan lagi). Sampai buncit2 nampak perut dia. Lepas makan terus dia ajak masuk tido, boleh? Camne nak kurus di bulan puasa kalau lepas makan tido nak oiiii.. Tapi oleh kerana mama ibu mithali (ye la sangat kan) masuk la jugak baring (pun tipu lagi). En Hubby nak g surau, kalau di ajak jugak baring sekali harus 1 rumah tido pukul 8.30 malam.


Lepas solat, sambil2 baring layan2 dia membebel, aku dah mamai. Mana taknya perut penuh disorongkan bantal campur suasana sejuk dgn aircond haruslah mata layu kan? Tiba2 anak dara berdecup2 cium pipi aku, siap ngan muncung2 penuh air liur. Tangan duk main2 pipi & mata. Mama apa lagi, anak cium, terjaga la. Tak pernah lagi dia buat camtu. Cayang jugak Ya kat mama ek .. sob.. sob.. sob.. (drama di bulan Ramadhan)


Biasanya sebelum tido, aku duk pegang2 telinga & pusat dia. Cium2 dulu baru tido. Tapi sebab malam tadi ngantuk nau, mama tido dulu dr anak. Tu yang dia ambik alih tugas aku pulak kot. Hehehehe....


Takpe, petang ni kita masak yang simple2 je ye nak. Lepas tu mama boleh layan Ya main k.


Mama love you laling!!!




habis bunga kat rumah atok nak oiiii




No comments:

Post a Comment