Tuesday, September 6, 2011

Meh teka.. Bukan gambar raya ...

Korang tentu malas nak baca entry ni sebab takda gambar raya kan??


Salah tu. Yang takda gambar aku, gambar anak tetap ada....


Cuba teka kat mana anak dara aku ni??





Pakai baju dah comel, muka dah berbedak.. tapi .....


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.





Sibuk nak duduk dalam beg...

Aku baru nak mengemas baju masa tu. papa dia letak bantal, elok dia baring dalam beg tengok Upin & Ipin.

ooo...Ada baju raya aku di situ... ok la kan...



Meh teka lagi mana anak dara duduk....




Cantik posing siap isap jari tak kira raya ke tidak...


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



Dia nak buat macam kat rumah. kalau dah dia kata kat situ, kat situ la dia nak duduk...

Korang nampak beg susu yang warna hijau tu?? kat situ pun dia nak baring. 
Nasib baik ada toto. aku alaskan suratkhabar kat bawah tu baru letak toto. letak bantal sikit, done!!

Psssttt.. ada lagi satu baju raya aku.. tuuuu yang warna oren




No comments:

Post a Comment