Thursday, October 6, 2011

Kalau tak tau, tak payah komen pasal hukum hudud. Duk diam2 sudah

Rasanya sepanjang minggu ni semua duk hentam pasal artis yang jawab soalan pasal hukum hudud. 
Aku pun pelik, wartawan yang nak tanya tu pun tengok2 la sapa yang korang tanya. Ikut suka hati je. Dah tau jawapan dorang agak2 dah ke laut, toksah la masukkan dalam paper. Tak ke memalukan artis tu jugak.


Kita yang baca pun tensi tau....



Korang baca sendiri la kat sini










Apa pun, suka sangat komen Wardina





Kredit to Beautifulnara & google search.




No comments:

Post a Comment