Thursday, January 19, 2012

Entry yang tak boleh di tahan-tahan

Ok, no 1 aku dapat makan ketam masaklemak cili api. Siap tepon Idah mintak tolong abahbelikan sebab Sabtu tu aku nak tido kat rumah. 3 hari makan kuah ketam. Marvelles gila.


Ok,sekarang cerigeta no 2. Aku kat Banding Lake Inn ni. On the way to KB. Hotel ok cantik. Food, so so la. Dah dalam dalam hutan ni tak boleh nak mintak macam macam. Semalam hubby kata mintakla nak makan apa. Aku mintak prosperity burger.



OK, carik pasal namanya tu.


Tapi malam tadi masa nak tido cuak betul. Sliding door kitorang ni macamkena langgar. Binatang kot. Pastu ada bunyi. Ok, aku ni kalau dengar sekali ok, masuk kali ke 2, gabra beb. Datang la darah gemuruh tu. Bukak Yasin sepanjang malam. Lampu bukak.


Sampai pagi nak subuh baru tutup yasin. Hubby boleh usik pulak. Ait, dh tutup dah.... Siap suh tutup lampu lg.....  ooooooo geram betul aku. Ada hati nak sambung duduk sini.


Nehiiiii.......









No comments:

Post a Comment