Tuesday, January 10, 2012

Jalan2 makan angin

Hari Sabtu baru-baru ni kami g Bagan Lalang sebab aku tak pernah pergi & En Hubby pun dah janji nak bawak ke sana. Ajak makan katanya. Bawak anak dara jalan2 sekali. Kesian pulak lama duk rumah tak kemana-mana.




 Sibuk nak bawak jugak bear-bear dia. Penuh kete dgn mainan dia aja.



Seronok nak g jalan. Tapi g jengah nenek kat Sg Choh dulu. Semua duk rindu ngan budak ni.


Punyala jauh rupanya Bagan Lalang tu. Aku ingat dekat je. Pun tak tau tempat tu kat mana. Geografi aku kan ke laut. Kalau sesaja nak datang makan tidakla. Kitorang tido kat Seri Malaysia. Itupun last bilik yang ada. Nasib baik. Kalau tak nak carik hotel lain pulak, aku dah letih masa tu. Dengan anak dara yang melompat2 tengok kapal terbang lalu. Fengsan...




 En Hubby baru angkat takbir, dia dah sujud.




Kebetulan sejadah hotel ada sedia satu, aku bawak satu. Sedang2 elok la dia nak ngikut papa dia solat. Solehah anak aku. BIarlah sampai ke besar hendaknya.


Lepas solat kitorang keluar g pantai kejap. Tengok budak2 n mak bapak budak main layang2.




 


Perut dan nampak. 4 bulan dah minggu ni.



 Macam aku pulak yang hover.









Lama dah takda gambar aku kan. I nak interframe la pulak ye.



No comments:

Post a Comment