Friday, May 18, 2012

Anak dara ai la.. sapa lagi

Lama tak cerita pasal Alya kan??




 Masa suh posing kepala tegak. Masa nak snap terus senget kepala





Sila abaikan tilam n toto kat atas lantai. Tu tempat santai En Hubby n anak dara sambil tengok tv. 
Bila Alya pakai skirt baru la nampak feminin sikit kan?
Sekarang dah tak susah nak ikat rambut. kalau tak dulu meronta2 taknak.


 

 Peti ais sekarang kena kunci macam tu sekali. Dia suka sangat mengombah peti ais. Kadang2 dia sorok barang mainan dia dalam peti. Boleh pulak tanya 'Ane ma, ane?'


alif ba ta ngaji tak habis lagi tapi baru2 ni jmp satu lagu dalam yputube untuk budak2 nyanyi lagu alif ba ta yang menarik so Alya boleh la ikut sikit2.


sama la cam ABC pun, baca tak habis lagi tp sebab bg dengar lagu ABC selalu so dia dapat tangkap sampai last tp tak ingat semua. At least something la ek. Kang kata aku tak ajar langsung.



Sekian, terima kasih. :)



No comments:

Post a Comment