Thursday, July 26, 2012

Anggap aje tak sedap okey



Baru tau makruh tayang2 makanan ni. Tapi niat nak share resipi makanan, tak boleh ke? Takpe la, kita kira tak sedap makanan yang aku tayang tu la yer...



Nasi Bukhari ni aku buat masa masak dalca daging hari tu. Kalau nak tengok resipi beli rempah Nasi Bukhari Faiza. Aku ikut bulat2 kat situ.

Tak koser nak taip satu2. Posa la katakan.




Ni gambar dalca daging yang aku buat tu. Dah sekian lama baru nak letak gambar.


Hari ni masak yang mudah2 je. Aku nak buat mee goreng & air sirap bandung. En Hubby buat roti john. Dia tak puas hati dgn roti john kat bazaar. Peminat tegar la katakan. Pukul 5 dah semerbak bau makanan.  


Dugaan... dugaan..

 

No comments:

Post a Comment