Monday, July 2, 2012

Bosan dah wehh..

Lamanya nak habis pantang. Apasal la berpantang sampai 44 hari.33 hari tak boleh kah? Cuti 2 bulan tu aku setuju. Ni berpantang lama2 mak ai.. letih den.


Yang penatnya sebab duk terperap dalam rumah ni ha. Kalau tak boleh jugak g round2 KL. Pastu masa2 ni dah dekat nak posa. Mula la rasa nak makan tu la, ni la. Tetiba pulak keluar resipi2 yang sangat menarik nak dicuba tapi sebab berpantang sila lupakan.... Owh.. ice blended....


Dah 2 hari jadi walking zombie. Semalam boleh jugak qada' tido sebab Alya telah dikidnap oleh atoknya. Hari ni dah petang baru boleh lelapkan mata. Ini pun ada rasa nak mintak belas kasihan nak tido lagi. Adik mcm tau2 aje semalam final bola. 1.15 pagi dah bangun 'exercise' mulut. Tapi bola dah nak habis adik tak tido2 lg. Akhirnya 4.15 pg baru lelap. Itupun lepas beberapa round minum susu.


Okla, itu aje la nak cerita. Nnt aku nak kongsi cerita pahit lagi benar & nk tunjuk gambar yang menarik.


Daa...





1 comment:

  1. tahniah ahkak busyuk on the born of yr little angel... taktau pun akak dah bersalin. tulah rajin nau on laptop...manjang surf guna tipon je...pastu kecik2 sampai mata pun naik juling hohoho

    ReplyDelete