Thursday, August 23, 2012

Raya kami tahun ni

Tahun ni first time kami sekeluarga beraya kat Rawang. Daptlah berkumpul semua adik beradik. Terasa la havoc nya di pagi raya. Tapi memang tak merasa la nak g sembahyang raya. Letih bersilat ngan 2 anak dara ni rupanya. Tu baru 2 orang, kalau ramai lagi aku boleh pengsan.



Gambar kitorang dulu la ek...

Rupa aku dalam gambar cam gemuk benar, padahal turun 12 kilo. Dah hari ke 5 raya aku rasa dah naik lagi 2 kilo. 




Ye, kadang2 aku tak paham siapakah yang sungguh gembira di pagi raya. Anak buahnya kah?? Makciknya kah??




 Dia lagi.. Mintak maapla ye. Memang minah interframe sungguh adik aku ni. Anak buah terpaksa redho.. 


Tak caya tengok muka Alya. Siap juling2 lagi. Dalam hati dia kata
'Che Da lagiii.....'



 Ni barula ada kesempatan bergambar berdua.
My Alya & cousin dia, Rayyan.


Nak dijadikan cerita lepas solat kami balik PD. Lepas jumpa makcik, pakcik & cousins semua, kitorang g la apartment yang abah tempahkan. Tapi masya allah, punya la haprak condo tu, dah rupa cam haunted condo. Sesiapa yang nak g PD please, please, please jgn booked Cocobay Condo Beasch Resort. Apartment yang kitorang dapat tu ok biliknya tapi bilik lain yang sebaris dengannya tak terurus. Dah la Idah sorang yang naik g tengok bilik tu. Last2 kami mintak balik duit & g hotel lain. Nasib baik dapat walaupun harga super peak sampai RM800++.



 Semua turun g main air pagi tu. Tinggal abah ngan Safiyya j dalam bilik. Macam biasa makcik2 sungguh over. Anak buah apatah lagi..




 Mama pun sama, tapi apa de hal. Raya kan...
Pedulikla. Bukan selalu dapat main air macam ni.





Sopan betul gambar kitorang kan?



 Semangat sungguh Safiyya ni. Dah pandai senyum dah bila orang mengagah dia.



 Kalau nampak aku je mulut cuk cak, cuk cak nak mintak susu.



 Budak comel, cepat 2 besar ok..


SELAMAT HARI RAYA u ollss..

MAAF ZAHIR & BATIN


No comments:

Post a Comment