Monday, September 10, 2012

Aktiviti hujung minggu


Sekarang takda masa sangat nak bukak blog. Nak baca blog orang lain lagi la. Dah 3 minggu duk berulang KL-Senawang. Ni masuk minggu ke 4. Penat seii hari2 berulang. Lat week Friday dapat jugak MC akhirnya. Boleh gak rehat. Sempat la aku g interview pagi & petang. Yang penting sempat g MATTA fair lagi. Sikit punya ramai manusia datang walaupun hari Jumaat. Aku tak dapat la nak bayangkan kalau hari minggu.



Aku jumpa maskot ni jalan depan aku, cepat2 aku snap. Apa hal la ko berpakaian dengan tak cukup kain di hari Jumaat. Nasib baik aku tak dapat snap dari pandangan hadapan...Kalau tak saje korang mencoci mata..


Adakah ini maskot untuk melawat Sabah Sarawak?


Kalau nak letak maskot pun tolongla tengok hari sikit. Buat hujung minggu sudah. Ni hari Jumaat time orang nak solat Jumaat kat PWTC. Sungguh tak sensitip la...


Next week Safiyya akan masuk 3 bulan. Makin tembam budak tu. Bila nak mandikan habis semua pelipat aku gonyoh. Dahla badan berketak2. Aku gonyoh lebih sikit start la dia nangis.





 Dah pandai semyum bila kita agah2 dia. Pipi bukan main bam-bam lagi..Masa ni kitorang g playground kat KLCC. Bawak Alya main. En Hubby suka nak bawak anak dara dia berlari2 anak.





 Serupa betul macam Alya masa kecik. Cuma Alya ada lesung pipit yang tak tau dr mana datangnya..





 Seronok betul dia lari. Siap bukak kasut lagi. Lepas lari datang makan nasi lemak. Sempat la aku buat pagi2 Sabtu tu. Tau pulak dia kelaparan.




 Gambar ni aku dapat dr phone Idah. Masa ni kat hospital bersalin. Sayang betul kat adik. Tapi pukul adik tetap pukul. Jgn gaduh2 sampai besar sudah.





No comments:

Post a Comment