Thursday, November 1, 2012

Adam & Hawa

Kan sekarang tengah demam Adam & Hawa. Aku pun taknak ketinggalan walaupun tak subcribe Astro Mustika. Tak koserla aku. Kang bayar je lebih, tengok nya setengah jam. Kalau setengah jam tu takda iklan takpe jugak. Tolak iklan kang tinggal 20 minit.


Mumazzirunminashsyaiton!!! (ikut dan je aku eja, adik2 aku tentu boleh agak)


Punyala hebat demam drama ni sampai ramai la yang temimpi2 si Aaron Aziz. Dan dan nak suami yang macam tu. Dan dan jugak buku cerita Aisya Sofea tu laris. Padahal dah lama dah novel tu keluar. Aku siap hafal dah citer tu. Dah tau dah lepas scene ni scene apa. Kemaruk ke cerita punya pasal.




Tetiba pulak ramaila yang nak suami mithali cam ni. Boleh lepaskan geram kat Ain Hawani pulak pasal degil sangat taknak husband hansome macam ni. Ramai pulak yang offer diri suh pass kat dorang je Adam ni. Apa daaaaa......


Yang paling best, ramai pulak yang g usha pilot. Mana tau dapat yang macam Adam ni.


Kamon la, kamon la.....




No comments:

Post a Comment