Monday, December 31, 2012

Last entry dan kesibukan kerja yang tak habis2

Tak perasan last entry aku 17 haribulan lepas rupanya. Rasanya cam baru lagi buat entry tu. Itupun main tepek2 gambar je. Kerja banyak sangat bersusun sampai at one point rasa cam nak letak semua and keluar g makan aiskrim lagi.


Dengan perangai orang yang tak sudah2 nak menyusahkan aku. Seriesly, kadang2 tak tau macam mana orang2 lelaki zaman sekarang buat kerja. Main ikut mana yang sempat je. Sentuh sikit situ, sentuh sikit sini. Akhirnya tak sudah. Tak jantan betul!


Nasib baik Jumaat lepas aku dapat cuti. Itupun masa jumpa bos, bos kata aku tak permanent lagi, macam mana ada cuti.. Aiiiii... main kasar nampak bos. Biar betul, kang aku hantar surat kang...


Bila dah cerita apa yang aku buat, baru dia approved cuti. Itu pun masa sain mulut masih berjalan lagi. Lelaki hokey!! Lelaki!!


Sapa kata lelaki tak membebel? Cuma perempuan memang yang paling terror dalam benda2 ni.



pic google. tankiu





Safiyya suka sangat duk raba2 muka kakak dia. Kalau dia tido pun tangan meraba mencari orang. Kakak yang tido sebelah la yang jadi mangsa.





Dah cam besar sangat adik. Aktif betul. Mana nak nya dia duk meniarap lama2. 




Budak ini memang macam2 akalnya. Ada peace lagi. Minggu lepas dia start nyanyi lagu Apo Kono Eh Jang. 

Yang ado2 je


HAPPY NEW YEAR ALL!!!


No comments:

Post a Comment