Thursday, June 5, 2014

Lembutkan hati anak yang degil

 
Sekali sekala bila Alya n Safiyya buat perangai, rasa macam eeeiiiiii nak rotan je. Tapi En Hubby kan memang tak bagi aku pukul anak. Cubit pun tak boleh ok. Kalau aku kecik2 dulu buat perangai macam 2 ni memang soheh kena dah.
 
 
Pastu aku terbaca (tak ingat dah sapa post) suh sedekah Fatihah kat anak2 pastu doakan anak2 sekali. En Hubby pun selalu suh buat benda yang sama.
 
 
Jomla kita cuba, insya allah kurang sikit nakalnya.
 
 

No comments:

Post a Comment