Thursday, December 11, 2014

Uisshhhhh.... Turun sikit tangan tu kak, nampak keti...

Selamat bercuti kat orang Selangor.

Ni kalau Sultan Selangor tau aku keje, mesti murka. Sebab anak jati Selangor tu. Anak Yayasan Selangor lagi.

Patutla masa drive ke LRT jalan lengang.

Naik LRT tak penuh sampai mencium cermin.

Paling tidak dah berlaga punggung dalam LRT.

Dapat la duduk dengan selamatnya. Tak payah berebut2. Siap boleh lenggang kangkung lagi.

Tengah2 scroll tepon tetiba ramai orang masuk LRT. Aku angkat muka tengok orang kejap. Mana tau ada pregnant lady yang lagi sarat dari aku, nak bagi la duduk. Sekalik, ada sorang Chinese woman (muda tak berapa nak muda, nak kata tua tak jugak) tengah pegang handle kat atas kepala dia.

Apa yang aku nampak?


Keti** yang hitam.

It is so obvious sampai aku yang rabun ni boleh jelas nampak.


Aku sampai tak boleh nak angkat muka dah tengok minah ni sebab takkan ko tak perasan kot. dah la baju lengan pendek yg sangat pendek. Barang banyak pulak dia pegang. Aku nak suruh dia duduk takkan la kan. Bukan pregnant.


Lama2 ikut ko la.


At least pakai la baju yang lengannya panjang sikit. Berkerak sangat kot.....


Aish...... terbayang dah....



 

No comments:

Post a Comment