Thursday, December 17, 2015

Ragam 4 beradik

Minggu ni semua duk ngan aku.
Sorang adik aku kata amboi ramainya.
Aku kata dah memang anak aku 4 orang.
 
 
Tetiba rasa ramai.
 
 
Insya Allah itu tanda2 setakat itu je la ye.
 
Aminnnnn
 
 
Meh la layan gambar
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.






 
 
Suka nau buat muka macam tu. Maira macam malas nak layan kakak.
 



 
 

 
 

 
 
Zahra ni aku tengok muka cam version Safiyya tapi versi cerah.
Jangan dapat mulut macam kakak sudahla. Bertetes2 bercakap. Ada aje modalnya.
 







 
 
 
 
 
 
Alya ngan Safiyya ni kalau dah baik amboi siap berpeluk.
Siapla kalau dah bergaduh. Yang bercakor, yang tarik rambut.
Last2 dua2 melalak
 
 
 
 
 
Kalau pasal melawa serah kat Safiyya la...
Juara!!!!


 
 
Time ni sejuk hati mama.
Tang mural yang penuh ngan contengan tu yang mama tak tahan.
 
 
 




 
 
 
 





 
 
Maira ni pun dah start dah mengarah mama macam2.
Anak comel ni kalau merajuk sebijik nau macam kakak Alya Amina masa kecik.
 
 
Semuanya mama sayangssssss



 

No comments:

Post a Comment